Gratis opskrifter fra Garnpusher

Jeg har jo sagt til mig selv, at jeg ikke må købe mere garn, før jeg har brugt noget af det, jeg har. Alligevel kigger jeg (rigtig meget) på garn og besøger garnbutikker, når jeg kommer forbi en. Jeg kan faktisk prale af, at have været i hele 3 garnbutikker uden at købe noget.

Når men når jeg alligevel ikke kan lade være med at pille i såret, så gik jeg på Garnpushers hjemmeside, for at kigge efter garn til en barselsgave - jeg har ikke noget på lageret, som kan bruges, så jeg planlægger at købe noget til lige netop dette projekt, men baby kommer først til oktober, så jeg er ude i god tid.

På Garnpushers hjemmeside ligger der faktisk to opskrifter, som er helt gratis. Det er to ret enkle projekter, men måske er det noget for dig? Hvis du forelser dig i en af deres egne mønstre, så få du - så vidt jeg kan se - mønstret med i prisen... og Garnpushers garn er faktisk mega billigt og lækkert! jeg er en meget tilfreds kunde.

Garnpushers mønstre er meget enkle og fine - stolaen/sjalet på billedet er deres nyeste design.
Hvis du ikke kender Garnpusher, så håber jeg du vil tage mit ord for gode varer og overveje at tilføje dem til din liste over steder du kan købe dit garn.

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag