Inspiration kan komme mange steder fra

Jeg sad og så "Kender du typen?" med ungerne og manden, da idéen her kom til mig.

Anne Glad, som har en helt vild og fantastisk stil, havde en nederdel/kjole på, som lige ramte et eller andet i mig. Fra den nederdel til min kjole er de dog meget langt - sådan er det tit - men det var den, som var startskuddet.

Jeg har jo sat mig for, at rydde op i mit lager - og skære ned på garnindkøbene - det går ikke så godt med et indkøbsstop, så måske skal det bare være en nedskæring...

Denne kjole skal strikkes i det garn jeg købte af Kaosslottet, for der er virkelig meget af det, selvom jeg gør et indhug i det med Clepsydra.

Men hvad siger du? ville du strikke denne kjole? og ville du gå med den? Den kunne måske være fin til børn?

Men før jeg begynder på denne her, har jeg lige et par ting der skal gøres færdig... 

- Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag