Bloggen fylder 6 år i dag!


WAUW... tænk engang.... at det er så længe siden jeg åbnede denne blog... og alt det der er sket i mellemtiden.

For 6 år siden var jeg gift med en anden... det sang jo nok på sidste vers, men alligevel. Min store pige skal konfirmeres i år, min mellemste går på mellemtrinnet og ja, så at Rejen jo også kommet til... hun blev 2 år d. 12/3. der
Da jeg oprettede bloggen for 6 år siden var jeg ansat på en efterskole. Derefter arbejdede jeg på to forskellige folkeskoler og jeg er nu ansat på mit 3. VUC. Hvad jeg skal lave efter sommerferien ved jeg ikke.

Jeg åbnede bloggen 11 dage før min 30-års fødselsdag - hvorfor er gået i glemmebogen og indlægget har jeg åbenbart slettet på et tidspunkt... Det var nok heller ikke genialt...

På den kreative front, har jeg været mange steder. Jeg har strikket meget efter mønstre i perioder. Jeg har haft min lille salgsbiks - både online og på bagagerumsmarkedet i Holstebro. Jeg er kommer mere i gang med at udvikle mine egne ting - og min egen stil.

I starten var bloggen et åndehul og et fællesskab med andre kreative kvinder. Jeg kender faktisk ikke nogen, som er kreative på den måde jeg er det, så jeg savner ind imellem en jeg kan diskutere ting med, som ved, hvad jeg taler om. På Herning HF og VUC hvor jeg slår mine professionelle folder i øjeblikket, har jeg et par kollegaer, som også strikker, så for en gangs skyld har jeg nogen at diskutere mønstre og teknikker med. Det er lidt hyggeligt

Jeg håber, at du som læser med, også syntes det er lidt hyggeligt, og jeg håber, du vil læse med lidt endnu, for jeg er ikke færdig med at blogge.

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag