Ny ide...

Hej derude.

Hvis det skulle være gået din næse forbi, så arbejder Bonderøven på en maskinstation - for de uindviede (det var mig før 2012), så betyder det, at han kører traktor og gravemaskine m.m. og reparere skidtet.

Når, men når man er vokset op på landet, så er interessen for den slags maskiner stor og alle former for kluns med traktorer er i høj kurs - hos store og små.

Mit første forsøg ud i kunsten at lave en "traktor sweater" var egentlig meget fint, men det bliver hurtigt lidt... ja, for meget... Så jeg har kogt over forskellige ting igen og igen - bl.a. har jeg kigget lidt på Traktorgenser fra Sandnes, som er meget enkel og fin i sit udtryk, men traktoren er en "gammel" traktor og derfor er den idé blevet skrottet. Opskriften ligger helt gratis på deres hjemmeside, så det kunne være nemt.

I weekenden fandt jeg også en super fin Fergie sweater, men den er igen meget drenget og jeg er ikke så tålmodig, når det kommer til mønsterstrik, så den er droppet igen. Man skal kende sine begrænsninger.

Min erfaring siger mig, at ligesom man skal kysse mange frøer, inden man finder prinsen, skal man nogen gang få mange idéer inden der kommer en god idé... Og det har traktordækket på billedet kommer ind... For hvorfor skal det være en traktor? kunne det ikke bare være et spor/dækaftryk?
Det tror jeg kunne være mega sjovt - der er noget med at nøjes med en hentydning, som kunne være cool. Bonderøven forstod ikke helt, hvad jeg fablede om, men efter en del forklaringer, fagter m.m. så var han med på idéen og vil gerne have sådan en sweater (hmm... baby størrelse ok... herre størrelse... pyh..), men jeg tror, Liva skal have en først...

Ideen er lige nu, at jeg vil eksperimentere med ByKaaes Strik og Mal princip, og så se hvor det tager mig hen... Jeg skal også liiige have min Ulrikka færdig først... Men idéer er heller ikke noget man kan tvinge frem

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag