Næste generation er i gang


Hej derude

Mange håndværk lærers ved, at en voksen tager sig tiden til at lære et barn/en ung håndværket. Jeg prøver at få mine piger interesseret i at sy, strikke og tegne og ind imellem tager vi os tiden til at lave noget af det, som tager tid sammen.

I weekenden kastede vi os over syningens kunst. Jeg har til Kreative dage i Fredericia købt et kit til hver af pigerne fra E-beths. De fik materialer til at sy en af hendes hatte og fire hænder til at dekorere med de materialer der fulgte med og hvad jeg ellers havde liggende i huset. De er gået på projektet med krum hals, men ikke uden problemer... Det er ikke så let at applikere eller sy i nogen af materialerne, når ens erfaring er begrænset.

Jeg tror dog, at de nok skal gennemført projektet - med lidt hjælp

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag