Søndagsopdatering

Hej derude ;-)

Jeg er stille og roligt i gang med at opdatere mine gamle indlæg med opskrifter. Det er en lang proces, som jeg kommer til at bruge en del tid på. Indtil videre her jeg opdateret Marcus bukserne, Lotus kjolen, Gwen kjolen og Aino vesten.

Derudover har jeg færdiggjort Alex bukserne og Sandy shorts, som har ligget halvfærdige et stykke tid.
Jeg håber du kan bruge opskrifterne i den nye version - ellers må du skrive til mig! Jeg er selv ret tilfreds med resultatet og når jeg sidder og opdatere opskrifterne, får jeg lidt lyst til at strikke nogle af tingene igen.

Den skarpe (og trofaste) læser vil måske huske, at jeg også har lagt en opskrift på Kreatasken op for noget tid siden, men den var på ingen måde halvfærdige - og da jeg lavede den, var det ikke tanken, at den nødvendigvis skulle på bloggen, men jeg er selv så glad for tasken, så jeg gerne ville dele den med dig.

Og når ja... jeg har også lagt opskriften på mit Grafisk halstørklæde op... så jeg har da vist haft travlt ;-), men der skal jo også være tid til arbejde, børn og det kreative arbejde, som så kan komme på bloggen. Jeg er ret travlt med arbejde her i december måned, så jeg når ikke så meget, men lidt har også ret... Og jeg har gang i et par julegaver, som jeg ikke har kunne/kan lægge op - det er jo en hemmelighed. Men så har jeg lidt mere til jer til januar - det er vel en forsinket julegave til jer...

Nu vil jeg slutte af herfra, så jeg kan bruge lidt af min søndag på at strikke i stedet for at taste.

God søndag derude

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag