Hjemmelavede kalendergaver - elefanthue

Hej derude

Jeg vil lige vise dig, hvad jeg har lavet til Rejens pakkekalender. Jeg er en af de tosser, som giver mine børn 24 pakker - dog med hjælp fra bedstemødrene, som også donere til kalenderen. I år har min mor været meget flittig, at de fleste af gaverne har hun doneret.

Der er dog nogen, som jeg har lavet og en af dem er denne elefanthue, som bare sidder rigtig godt.

Huen er lavet efter et mønster fra bogen Redesign Kids. Jeg syntes den sidder rigtig fint på hovedet, men jeg tror, jeg vil "pille" lidt ved mønstret til næste gang... det skal du glæde dig til. Det er absolut en let ting at sy - hvis man har en overlocker...
Stoffer er fra Videbæk stof og sy.

Rejen er bedste venner med vores kat, så han kom lige med på billedet.

Jeg har ikke fået lavet alle de ting til pakkekalenderen, som jeg gerne ville, men lidt er det blevet til og det skal også ha' ret. Det er noget bøvl det der arbejde - det har det med at tage af den tid jeg kunne strikke og sy ;-)

Godt vi snart har juleferie, så jeg kan få noget fra hånden. Jeg håber, du har bedre tid til at nørkle end jeg

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag