Broderi og farver.

Hej derude

På min Kreataske har jeg helt utraditionelt valgt at blande maskinbroderi og korsstringsbroderi. Det var lidt et sats, for det helt old school korssting har sine egne regler og maskinbroderiet jeg har lavet her, er super enkelt og groft - der er ikke noget jeg har prøvet før.

Jeg var dog klar over, at hvis det skulle hænge sammen, for farverne er meget utraditionelle, så skulle jeg holde farve skalaen.

Normalt så er jeg lidt en tøs, når det kommer til at sætte farver sammen. En gang imellem, som her med Kreatasken, tager jeg en chance, men som regel er jeg en forsigtig Per - syntes jeg selv, du må jo kigge på min blog og modsige mig, hvis jeg tager fejl.

Jeg håber, at jeg i fremtiden kommer mig over min forsigtighed og sætter materialer og farver sammen på en ny måde i mine ting

Jeg håber, du nyder denne julemåned og nyder, at vi denne måned for lidt farver på hjemmet.

 - Mette Marie

Kommentarer

Populære opslag