Beslutning nr.2

2. Jeg lukker ikke bloggen
Hej derude

Alle overvejelser omkring en lukning - midlertidigt eller permanent, har jeg nu lukket ned igen. Jeg syntes stadig, jeg har noget på hjerte, som jeg ikke syntes hører hjemme på Instagram og Facebook.

Hvis bloggen skulle lukkes midlertidigt, så skulle det være for at relancere den for fuld skrue (nyt layout, nye features), men det ved jeg er urealistisk og et dumt pres at ligge på mig selv.
Så er vi nemlig ude i et "hvornår giver det mening"-spørgsmål og et "hvornår er det en byrde"-debat. Og det gider jeg ikke. Jeg diskutere rigeligt på arbejde.
Her vil jeg gerne høre jer, men uden argumenter og ballade - bare meningsudveksling og respekt for forskellige holdninger. Jeg vil gerne dele ud af de ting, jeg går og laver - både opskrifter og erfaringer, inspiration og fejl - for dem er der også...

Men jeg håber, at jeg kan skyde noget ny energi ind i min blog og alle de ting som hører den verden til, ved at gøre noget bedre, andet anderledes og krydre med noget nyt. I den seneste tid er bloggen blevet en platform, hvor jeg lagde mine mønstre ud og det betyder, at eftersom at den slags tager tid og I ikke har været med i selve processen, med delbilleder, fejl og ideer som bliver skippet eller lavet om, så ja, har jeg malet mig selv op i et hjørne, fordi jeg satte helt urealistiske krav til form og indhold. Det må ha' en ende.

Jeg vil have jer med i processen igen - som var min oprindelige idé med bloggen. Alt det, som jeg lægger på Instagram kan ikke stå alene, for det afliver bloggen og det burde det ikke. Når jeg løsner kravene til indhold, får jeg lige pludselig meget mere at blogge om og det håber jeg I kommer til at mærke - ellers må I give mig et virtuelt spark i måsen...

Jeg håber I er med mig

Kommentarer

Populære opslag