Yrsa spencer

Den her blev bare så fin og passer rigtig fint til den verden Basditten er på vej ind i - vuggestuen. Den er nemlig strikket i et lækkert uldgarn, som gør den dejlig varm.
Og varm er jo en god ting til små kuldskære piger...

Jeg har ikke rigtige tålmodigheden til snoninger, så det er ikke noget jeg laver tit, men i denne her størrelsesorden kan jeg lige være med.
Jeg ved godt, at for nystrikkere så ser det kompliceret ud, men med en hjælpepind/aranpind, så kører det faktisk okay. Hvis du ikke vil investere i en aranpind, så brug en strømpepind i stedet. De fleste garnbutikker har pinde til snoninger/aran

Min veninde arvede denne kjole til hendes datter og var så glad for den, at da den blev for kort til at være en kjole, brugte hun den som undertrøje til sin meget slanke datter.

Du finder opskriften til spenceren på Ravelry - søg på kokholmsk


Kommentarer

Populære opslag