YarnArt kid mohair

 

Jeg har nok undgået denne art garn, fordi min erfaring har været, at det suser rundt på pindene, at det filtre sammen (og derfor er svært at pille op) og at det let går i stykker... 
Jeg vil sige, at dette garn kun delvist har levet op til mine forventninger. Det susede ikke så meget rundt på pindene og det gik ikke bare lige i stykker. Til gengæld var det svært at pille op. 
Garnet her er købt hos min lokale frisør. Det hedder YarnArt Kid Mohair og er en blanding af kid mohair og polyamid - altså et mix af en naturlig, animalsk fiber og en kunstig fiber. Det er den slags garn, jeg som regel har undgået, for jeg er mest til rene naturmaterialer. 

Projektet jeg har på pinden på billedet, er en lille cardigan i str. 50.
Jeg ligger et billede af den lille cardigan op på bloggen i løbet af et par dage. 


Kommentarer

Populære opslag