Irina bukser til Lillepigen


Da jeg lavede de her tænkte jeg "De er helt latterligt for små... selv til en præmatur pige - specielt fordi hun først får dem når hun er 4 uger gammel"
Men nej, de passede (skræmmende)... Og her er hun endda nået en kampvægt på 2000g, hvor hun vejede ca. 1500g ved fødslen (dygtig pige - fantastisk sej mor)

Jeg har dog vurderet, at de skal være ca. 3 cm højere i livet, for de hang lidt lavt i forhold til standart babybukser. Men denne smuksak er en fantastisk model



Da jeg syede den, var jeg (selvfølgelig) lidt nødt til at sy de enkelte dele sammen i en lidt anderledes rækkefølge, hvilket gik lidt ud over finishen, men der kan ikke lade sig gøre at gøre det ret meget anderledes, når tingene er så små - det kan simplet hen ikke bare lige noget som helt...

Jeg glemte da også et punkt, så jeg måtte frem med opsprætteren, men det lærer man også af. Men nu ved jeg da, at sybeskrivelsen er i orden.

Jeg er meget tilfreds med pasformen og nu skal jeg bare ha mig snøvlet sammen til at graduere den op, så denne simple model kan komme i min bog...

Og jeg har (mere eller mindre) overtalt Skrædderen til at være prøvesyerske - men det er lidt ude i fremtiden...

Og by the way - så er bukserne (selvfølgelig) lavet af en lille rest... der skal jo ikke meget til

Kommentarer

Populære opslag