1-2-3 prøve... Harald shorts


Jeg er en ivrig bruger af Instagram - primært som inspiration. Og følger man så mange norske strikkere som jeg gør, så vil man se fine "romber", som er en art shorts/selebukser. Jeg har nu prøvet at lave min egen romber - et par shorts m seler... og billedet herover er andet forsøg, som ikke er helt i skabet.

Den første udgave var alt for bred til at kunne være en str. 50, som det skulle forestille at være... men længden var fin. Her i anden udgaven har jeg rettet bredden og lavet et par små justeringer... Men jeg er ved at erfare at (surprise!) en lille detalje er STOR i de helt små størrelser... f.eks. er 2 cm meget på så lille en model (og dem der tror, at det går SÅ meget hurtigere i de små størrelser må tro om igen... Det er noget pil-værk!)

Jeg har nu lagt dem væk og gået i gang med noget andet (et par bukser) og så må vi se, om jeg opgiver at lave en model jeg syntes, jeg kan være bekendt...

Kommentarer

Populære opslag