Babyklar!


Jeg har termin i dag!  Og jeg er så klar til at komme af med denne her store mave og se min datter...

Alle tingene er indkøbt, lavet færdige, vasket og lagt klar

Tasken til sygehuset er pakket

Autostolen er sat i bagagerummet

Lige nu bliver jeg bare ved med at finde på nye projekter for at få tiden til at gå



Kort sagt... jeg er klar! Det eneste jeg gerne - virkelig gerne - ville nå, var Gintberg i lørdags. Og det er jo overstået, så nu er der ikke andet end at vente...

Jeg har sagt til pigerne, at de ikke skal lave langsigtede aftaler med deres veninder, for vi ved ikke, hvornår Lillesøster kommer... Terroristen er ikke helt tilfreds...

Bonderøven er SÅ spændt... Jeg ringer ikke til ham mere end højst nødvendigt, for han tror, jeg er gået i fødsel hver gang! Han har sommerfugle i maven og nogen nætter sover han elendigt, for han tror at nu er det nu... stakkels mand...


Selv uroen er kommet op og hænge (den har jeg ventet med, for vi har seriøst mange edderkopper og jeg gider ikke fjerne mere spindelvæv end højst nødvendig)

Puslehynden er på sin plads

Og jeg tjekkede hvornår der var fuldmåne (natten imellem torsdag og fredag) og vejeret er pludselig blevet uhyre interessant (møgvejr = flere fødsler)...

Jo, jo... min fornemmelse har hele tiden været, at jeg gik over tid...

Kommentarer

Populære opslag