Når man har 3 juniordyner...

 ... men ingen babydyne...

Ja, så laver man 2 babydyner af en af juniodynerne... og det er faktisk ikke så svært

Jeg så det engang i fjernsynet. I et forbrugerprogram på DR 1. Jeg troede faktisk at der ville være noget svineri ved det, men overraskende nok, så var det super nemt.

Jeg gjorde lige det, som jeg havde hørt i programmet. Jeg syede 2 parallelle stikninger på hver sin side af midten. Så klippede jeg (med hjertet oppe i halsen) imellem stikningerne og syede kantebånd på kanterne...

jo jo... hvordan syer man sin egen dyne? det ved jeg ikke, men jeg ved hvordan man syr en juniordyne om til 2 babydyner...

Og når man bor sammen med to tossede tøser, som glæder sig til at blive storesøstre, så er det jo fint at få to dyner...
Og jeg syntes det her er et genialt billede... det viser meget godt, hvor store de er blevet...

Kommentarer

Populære opslag