Sommerfuglebroderi

Jeg er gået i gang med det her fine broderi, som skal på en pude. Jeg brodere lidt hver aften, så det går stille og roligt fremad. Det er så hyggeligt at brodere, men det er strengt ved nakken og øjnene, så jeg supplerer med lidt hækling...

Det er ikke mit speciale at tegne mønstre, så der er kommet et par fejl i det undervejs... Det kan i vist godt se ;-) om jeg lægger mænsteret ud er derfor ikke helt enkelt, for jeg burde rette fejlene... Og så mangler jeg en scanner, da mit printer er blevet foræret væk og dens erstatning ikke er dukket op endnu...

Det næste mønster bliver også en sommerfugl, men det bliver først tegnet, når jeg har gjort den her færdig (HVAD? er du syg... gøre et projekt færdig, før du starter på et nyt?... ja, ja... det vil jeg se før jeg tror det)
Jeg har allerede fundet den næste sommerfugl, så den kan jeg sende lange blikke, mens jeg brodere. 

Kommentarer

Populære opslag