Velkommen til

Nej, hvor bli'r jeg glad, når jeg kan se, at antallet af læsere stiger. Det er ren optur! Jeg kan se at bloggen nu har rundt 80 læser, og det kan jeg kun være stolt af. Specielt når man tænker på, hvor sjældent jeg faktisk får blogget på denne blog.
Jo, for jeg blogger en del, for i min nuværende job (hos VUC Skjern). Jeg bruger tre forskellige blogs som min "undervisningsplatform" så det er ikke fordi, at jeg ikke får blogget, jeg blogger bare om engelsk, historie og dansk i stedet for strik, mad og kreative projekter.

Det er såmænd ikke fordi, at jeg ikke har lysten længere. Nej, jeg har bare ikke tid nok... Strikketøjet er også noget jeg bruger mindre timer på end tidligere og det bliver nok ved sådan i mange år. For jeg savner IKKE at være arbejdsløs eller studerende. Jeg er ret glad for mit job...

Men det betyder jo også for de faste læsere og dem som kigger forbi ind imellem, at der er lidt langt imellem indslagene... Det håber jeg I kan leve med.

Hvis jeg skulle have vakt jeres nysgerrighed, så må I gerne kigge forbi mine undervisningsblogs... og låne hvis I kan bruge noget...

Jeg blogger fra

historieholdet.blogspot.dk

engelskholdet.blogspot.dk

skjobu.blogspot.dk

Tak fordi du læste med...

Kommentarer

Populære opslag