Der er ingen undskyldninger...

Jeg har mit strikketøj med alle vegne... Også når jeg besøger Bonderøven i traktoren :-) Det udløser selvfølgelig en del drilleri, men det udholder jeg nok :-) faktisk har det givet mig lidt af et ry blandt Bonderøvens venner... For første gang jeg besøgte ham på arbejde havde jeg (selvfølgelig) strikketøjet med, og det udløste en del kommentarer, men... Hallo... Noget skal jeg lave.

Når Bonderøven i perioder arbejder rigtig meget, så besøger jeg ham, fordi ellers ser vi aldrig hinanden... Kun til morgenmad og det er ikk helt nok... Jeg har ind imellem også en af pigerne med. De kan ikk være der begge to... Og Julia vil hellere noget andet.

Det er faktisk ret hyggeligt at sidde i sådan en traktor/snitter/? og strikke. Super fin udsigt og så kommer man til at se alverdens dyr... Sidst jeg var med ude at køre, så jeg dådyr, musvåger og et helt særligt fænomen med edderkoppespind... Utroligt smukt :-) sådan en bypige som jeg er let at imponere...

Så Ja, Bonderøven og jeg udholder gerne vores venners drillerier. Heldigvis er de ved at have lært mit navn og jeg bliver ikk kun kaldt "strikkepigen" længere... Men hvad gør man ikk for at få et par timer til at strikke uforstyrret og så endda sammen med både kæresten og i den smukke, danske natur :-)

Kommentarer

Arlianas sagde…
Det lyder da også vildt hyggeligt synes jeg :0)
dqpage sagde…
Det er med at udnytte tiden bedst muligt :o)

Populære opslag