Kortpung


Nogen gang, så er det ikke det tekniske niveau eller et genialt indfald, som definere hvad jeg går i gang med... Nogen gange, så mangler jeg bare et eller andet og så... ja, så laver jeg det, hvis jeg kan...

Og... når man laver det selv, så kan man selv bestemme farverne... for det er jo lidt smart at man kan finde sådan en lille pung i det kaos der til tider hersker i min taske...
Det er noget af det simpleste jeg længe har lavet og det tog ikke lang tid...
Lidt rester og 2 trykknapper, så havde jeg en kortpung...

Jeg gjorde følgende:

1 opslagsmaske, 26 km. Næste række: 1. fm i 2. m. Hækl frem og tilbage til arbejdet måler 16 cm. Hækl ned langs siden, 5,5 cm. Hækl til siden måler 1 cm. Det samme gøres i modsatte side

Montering. Sy ikke siden fast i bunden, så der kommer et hul på 1 cm. Sy siderne sammen. Hæft ender. Sy trykknapperne på ca 1 cm inde fra siden.

Super enkelt, men megt brugbart...

Kommentarer

Populære opslag