Farlig post... Eller noget

Der er visse ting, jeg ikke kan modstå. Det er ting som lakridspiber, is, en go film og Ja... Stof, møbler og garn... Og derfor er de her farlige... For min økonomi...
 
Jeg ved godt, at jeg måske burde ha' taget billeder af Bo Bedre, Costume eller et eller andet meget smart blad, men det er ikke mig. Jo, jeg har da Trip Trap ting, Royal Copenhagen og arvede krystalglas i skabene og jeg er da vokset op i et hjem med PH lamper, lædersofa og andre dyre møbler, men jeg kan bare ikke sætte mig op til det det mærkeræs. 
Min Ikea sofa trives fint ved siden af mine grønne reoler og Bonderøvens alt for store fjernsyn. Jeg køber, hvad jeg kan li og lader resten stå... 
 
Og der er da også (mange) ting jeg ALDRIG kunne finde på at købe i Ikea. Jeg er bare ikke til brændte farver eller pasteller. Men jeg facineres gang på gang over kreativiteten hos dem, som laver disse kataloger... selvom jeg ville få akut klaustrofobi i mange af de hjem de viser...
Og jeg kunne ikke drømme om at sy (mange) af modellerne i Stof og Stil kataloget (hæ hæ hæ de har stavet deres eget navn forkert på Facebook - gad vide om det er med vilje?)
Bl.a. kan jeg ikke falde i svime over (endnu) et julekatalog - jeg tror, jeg har jule-dims nok i forvejen, men ideerne er tit ret underholdende... 
Jeg har da overvejet den sjove idé de havde med en palle for et par blade siden...
 
Men nu vil jeg i nogen uger gå at nyde disse dejlige, politisk ukorrekte blade (fy! det er jo reklamer), før de rammer skraldespanden 
 

Kommentarer

dqpage sagde…
Ikea er simpethen et Mekka.
Jeg elsker den butik !

Populære opslag