Bestillinger...

Da jeg gik hjemme, enten fordi jeg var på barsel eller arbejdsløs, og da jeg læste, havde jeg masser af tid til at lave bestillinger og jeg hyggede mig med at lave ting til andre, både venner, familie, bekendte og ja... vildt fremmede...

Men nu er der ikke så meget tid at rutte med. Jeg klager ikke, jeg elsker mit arbejde og ville ikke bytte. Faktisk er det meget rart at have travlt til tider... Bloggen og alt det arbejde jeg lagde i den, min online butik og bestillinger, var det der forhindrede mig i at blive vanvittig...

Butikken lukkede jeg for længe siden og jeg går ikke længere på markeder og sælger mine produkter. Bloggen er nede på et minimum, så den ryger dog ikke... Men bestillinger af alle mulige arter, det stopper jeg med.
Det har været lidt smerteligt at skulle gøre det, men der er ingen vej udenom... Jeg har simpelthen for mange jern i ilden, til at kunne bruge timer på en hat, jeg tager 50 kr. for, fordi det har jeg altid gjort... Det giver ikke længere mening...

Jeg kan også mærke, at bestillingerne hænger mig langt ud af halsen. Jeg kan næsten ikke snøvle mig sammen til at komme i gang og jeg hygger mig slet ikke med det. Det er sur pligt. Derfor er det slut nu. Hvis jeg skal være kreativ på kommando, så vil jeg have en bedre betaling...

I stedet ligger jeg opskrifterne ud her på siden... lidt af gangen... det tager jo også lidt tid. Og så kan I selv komme i gang

Kommentarer

Populære opslag