Tupperware


Jeg har en svaghed for Tupperware... det må jeg erkende. Og da jeg var til Tupperwareparty i torsdags, fik jeg jo forøget min samling. Jeg har efterhånden en del Tupperware, som jeg har samlet igennem 12 år. Og jeg er stadig hooked! Dette skal ikke være en salgstale, for enten forstår man, hvad jeg mener eller også gør man ikke.
Og det værste ved at være til sådan er Tupperwareparty er, at jeg, uanset hvad jeg sætter mig for inden jeg tager hjemmefra, så ender det med, at jeg køber noget...
 
I torsdags startede jeg med at sige, at jeg ikke havde så meget Tupperware, men efterhånden som jeg kunne sige "den har jeg og den har jeg også" jo, så måtte jeg jo indrømme, at min mor havde ret, da hun tørt sagde, at jeg havde en f*** masse plasticlort (jeg ville jo aldrig kalde Tupperware med lort, men det kalder hun det så (selvom hun også har en del))
 
Og ja, jeg ved godt at det ikke giver den samme anerkendelse at have en masse Tupperware i skabene som havde det været Erik Kold bøtter eller noget andet retro-smart, men jeg er måske lidt for praktisk anlagt til det... for jo, det er da møj' kjøn', men jeg kan nu så godt li' mine ting nye... så Retro bliver jeg nok aldrig. Med mindre mit Tupperware bliver retro, for så er jeg med.
 
Hvad med jer? vil I indrømme om I er fans eller skabs-tupperware-ejere?

Kommentarer

Anne sagde…
Jeg skræller altid kartofler og andet med min Tupperware-skræller! Jeg har lidt andet også, Og det virker godt, bortset fra en ostebox; den er jeg ikke vild med.
Unknown sagde…
Åh! Det må du ikk sige. Den har jeg lige bestilt... Men jeg lever i håbet, for det var en ny model, så måske bliver jeg glad for den...
c.lau´s gavebod sagde…
Tupperware har alle vel!!!
Jeg har holdt lidt igen med indkøb af tupperware, men mit bedste køb er dog den lille hakker som du også har på dit første billede. Alt blir hakket i den, og selvom det er store potioner, så blir de bare hakket af flere gange. Min food processer kommer ikke så tit i brug efter indkøbet af tupper hakkeren.
Unknown sagde…
Ja, hakkeren er genial! Jeg havde en mini hakker engang, men den savner jeg absolut ikke
dqpage sagde…
Mærkeligt nok har jeg ikke været i nærheden af et tupperware selskab..
men jeg husker det var meget populært da jeg var barn. Min mor kom begejstret hjem med en masse - og kvaliteten holder, for de har det endnu.
Unknown sagde…
Min far, som også er Tupperware fan, fortæller også om Tupperware partys I sit barndomshjem... Og jeg har set mange ældre, men stadig brugbare skåle, som stadig er funktion... Og det er vel fantastisk i et brug-og-smid-væk-samfund som vores
Anne sagde…
Min ostebox er nok 20 år gammel, så den er nok blevet opgraderet i mellemtiden :-)

Populære opslag