En enkelt juledekoration..


Som jeg skrev i går, så er det ikke meget julepynt jeg har fundet frem i år - jeg har fornemmelsen af, at jeg ligger vandret denne december... Men den her er nærmest en klassiker efterhånden... og det bliver ikke nemmere...

Det hvide i bunden er noget så simpelt som salt... julekuglerne er nye... de "gamle" var guld, sort og røde - også meget fint...

Jeg elsker levende lys... hvem gør ikke det. Og i december er det masser af grunde til at tænde lysene og nyde den hygge de spreder...

Go' december til jeg alle

Kommentarer

Strikkefuglen sagde…
Sødt og enkelt :-) Her i december er vi også storforbrugere af stearinlys og jeg nyder det.
God dag
Unknown sagde…
Stearinlys er bare hyggeligt... Og lidt har en stor effekt...
Lisa Astrup sagde…
den kan jeg lide, enkel og smuk :)
Unknown sagde…
Tak... Det bli'r ikk enklere... God juleaften til dig
Unknown sagde…
Tak... Det bli'r ikk enklere... God juleaften til dig

Populære opslag