De store overvejelser omkring en sweater...

Jeg vil gerne kaste mig ud i projektet "herresweater m V-hals og strukturstrik"... Kors hvor er der ikke mange opskrifter at vælge imellem... men den her på billedet ser fin ud... Du finder opskriften her... 

Jeg vil dog gerne ned på en finere pind som denne her...  og så måske lavet et lidt mere spændende mønster end dobbelt perlestrik... jeg ved bare ikke lige hvad... måske snydesnoninger... det ville passe godt til en V-hals... Ville det ikk? Det ser ret nemt ud... (jeg har fundet mønsteret i Aschehougs strikkebog)

hmmm... og hvad med garn? skal jeg tage det store spring og købe garn over nettet... jeg har få så mange anbefalinger, så jeg ved der er gode netbutikker...
Hmmm... og så igen... kan man give en ustrikket sweater i Julegave?


Kommentarer

Unknown sagde…
Så er det gjort... garnet er købt hos kreastoffer.. Drops garn... det bliver spændende..
Ellen Kathrine sagde…
Held og lykke med projektet:-)

Populære opslag