Blogger opskrifter

Jeg elsker at lave mad. at stå og nusse-pusse med at lave noget fra bunden er bare skønt... og det hænder da at jeg deler med andre og lægger mine opskrifter herud...

Men jeg er også glad for alle de sjove og skønne idéer der kommer fra Blogland - både de kreative og madopskrifterne. for en ting er sikkert...
Er det en opskrift fra en blogger du står med, så er der ikke kun de sædvanlige informationer i opskriften. Næh, der er tips og tricks. Der er gode råd og strøtanker. Måske endda en lille anekdote, om dengang det gik galt eller første gang man prøvede opskriften, hvor retten kommer fra, eller historien bag retten.

Det er bare super hyggeligt at læse om lige den kage, som mormor bagte eller om en sjov fest, som blev startskuddet til en idé. For det er jo det blogland kan... inspirere og udfordre. Give et smil på læben eller et godt råd med på vejen...

På billedet ser du min version af Miss Muffins Müesli  og så mit eget franskbrød... Klassikere i mit køkken...

Kommentarer

Populære opslag