A dress for city life?

 Det er altså lidt skønt at komme i gang med at Sy igen. Det er bare så fedt at kunne lave nogen ting, som kan bruges og som bliver færdige inden lysten til at gå med det blegner eller at moden skifter.

Jeg var i Fløjner for nogen uger siden og ledte egentlig efter noget helt andet (kender I det?), men den søde ekspedient viste mig (blandt andet) denne metervarer, som bare er fantastisk...  Det er simpelthen højhuse klippet sammen og jeg syntes, trods min personlige aversion imod mønstre, at denne her fungere. Billedet nedenunder skulle give jer en ide om det...

Det fede ved at have et kontor, er at jeg har kunne lave lidt og så gå fra det... det har jeg virkelig savnet...

Kjolen her er et Onion mønster (nr. 2009 lige som denne... er det ikke sjovt så forskellige de er?)... Jeg lavede den dog 10 cm længere, men nu er den meget lang... sådan er det jo med strækstof... men med lange støvler, skal det nok passe...



Kommentarer

Populære opslag