Fra grå mus til festlig hverdag

 Jeg arver tøj fra min mor og min søster. Store del af det, der er en tur forbi mig, sender jeg direkte videre til genbrug, men der er altid et par perler imellem...

Denne her kjole var ret kedelig, men jeg elsker strikkjoler og det eneste den manglede var lidt farve - og hvor svært kunne det lige være?

Det er jo ret enkelt. Jeg pillede de afskyelige grå knapper af og erstattede dem med tre nye.
Et par hæklede blomster og en enkelt orange tråd der bugter sig, så var den hjemme... Den kan måske bære mere, men jeg prøver at holde den lidt enkel, så den ikke spræller for meget.


Gud hvor jeg hader billeder af mig selv, men her er den på...

Redesign for alle pengene...

Kommentarer

Anonym sagde…
Den er fin, flot billede :o) ikke noget at hade.
Karina sagde…
hvor er den blevet flot... Tænk at der ikke skal mere til!
Kender så udemærket din følelse med at se billeder af sig selv! Absolut heller ikke min favorit ting...
Men du ser godt ud ;o)
:o) Karina
Unknown sagde…
Tak Isa ;-) men jeg tror, jeg klarer mig bedre live end på billeder...
Unknown sagde…
Tak Karina... Der skulle jo ikke meget til og forskellen er faktisk stor... syntes jeg. Måske det er en pigeting at hade billeder af sig selv...
Mor Lotte sagde…
Super god ide... :o) ser vildt godt ud med sådanne pangfarver....

god solskinsdag...

hilsner fra

Liselotte

www.familiengelefffonnesbech.dk
Anne sagde…
Hvor er den blevet fin - det' er supergod ide

Populære opslag