"Strik-dig-glad" halstørklædet

Ja, det er et over-size halstørklæde (200 x 45 cm), men det er ikke et sjal i mine øjne (det kan det jo egentlig godt være i den størrelse?)

Jeg syntes det er blevet rigtig fint og jeg skal da ha sat det til salg... jeg har bare gået direkte fra at holde fri til at have 100 bolde i luften... den her bold er så stadig ikke kommet videre...

Det er blevet rigtig fint og det er sådan en dejlig måde (for mig) at arbejde med farver og strik på... jeg har ikke nogen plan, jeg strikker bare... det kan jeg li...

Jeg har gang i et halstørklæde mere... den har kan da ikke stå alene?? og det passer mig bare godt for tiden... slå hjernen fra og vælg den farve du har lyst til...

Kommentarer

Anonym sagde…
Har lagt mærke til, at du har holdt et par fridage :o) dejligt tørklæde.
Ha´en god aften

Populære opslag