Bådhals domino bluse

Jeg syntes, jeg har snydt jer lidt, fordi alle de dominomønstre jeg har lagt op har været til børn, så I får lige en bonus bluse, som jeg har lagt sidste hånd på i dag...

Jeg har lavet en bluse der ligner denne her tidligere, dog i en større størrelse og med en mindre hals, men den blev rigtig fin, så det vil denne her sikkert også blive...

Jeg lavede den i sort med grå kontrast tern... Det var en bestilling fra en rigtig god veninde (jeg laver ikke ret mange bestillinger, fordi det som regel gør, at det bliver sur pligt) og hun er til det sorte...
Hun købte ekstremt meget garn, så jeg har stadig noget af det... og hun fik 2 huer oveni og et par strømper.... så vidt jeg husker... Huerne var et hit, så det var bare fedt at give den der lille ting ekstra...

Kommentarer

Populære opslag