Ny kreataske...

Jeg skal jo i skole på mandag... og jeg lider under syndromet "kan-ikke-sidde-stille-og-lytte-uden-noget-i-hænderne"... Derfor har jeg altid og har altid haft, noget med at beskæftige mine hænder med...
Jeg ved godt at der findes lærere, som syntes det er en personlig fornærmelse, fordi de fejlagtigt tror at der tager min opmærksomhed. Men jeg vælger aldrig noget svært til den slags... altid sådan noget TV-strik/hækling...

Da jeg gik på seminariet havde jeg en pose med hver dag... det er ikke nær så fedt som den her fordi...

1. den rasler ikke, når man leder efter noget nede i den
2. den har lommer, så alting er nemt at finde...
3. den er overskuelig, fordi den er så åben
4. alting har sin egen plads...
 Nogen af jer kan måske genkende tasken som mit gamle profilbillede... Altså... på det billede havde tasken endnu ikke noget foer og det er jo foeret der i dette tilfælde er det fede...

Jeg har syet 4 lommer i... en til telefon, en til saks, en til målebånd og en til...

Jeg har syet en krog til nøgler i. Det er altid smart...
og så har jeg lavet en minilomme til en hæklenål med et stykke elastik til at holde den fast...




Den her taske har en særlig værdi for mig, fordi den minder mig om nogen af mine gamle elever... Strimlerne den er hæklet af, har de nemlig rykket nogen af...

Det blå er et gammelt Peter Plys gardin, det gule noget gammelt gardin og det sorte er min søsters gamle sengetøj...

Så er vi klar til 1. skoledag i morgen...

Jeg har skrevet ned, hvordan man laver denne taske... var der noget?

Kommentarer

ullaskovjensen sagde…
Nøjhh, den er fin! Så'n en må jeg vist få lavet, når der bli'r tid.
:-)
Strikkefuglen sagde…
Den er vild fed :-) og super smart lige til alle de ting man har brug for.
Skole ?? ny uddannelse eller hvad??
God søndag
Majbritt
Unknown sagde…
Ej, hvor er i søde... Lige nu overvejer jeg at lave flere... den er blevet meget finere end forventet...

Majbritt - Jeg skal tage et diplommodul i specialpædagogik - det tager 6 uger og jeg glæder mig...
Laila sagde…
Tasken er ret fantastisk, jeg har selv overvejet at få lavet foer til en jeg har filtet og som jeg bruger meget. Alt ligger jo altid i bunden af den.
:-)
ja jeg er også total vild med den men jeg er ikke gode venner med en symaskine har ellers også en filtet taske der kunne gå an

PØJ PØJ med dit diplommodul

Populære opslag