Fin og tøset Giwe Away

I anledningen af, at jeg har 12 faste læsere vil jeg hermed begave jer med en lyserød Giwe Away. 

Man får et lod for at kommentere

Et lod for at blive/være fast læser

2 lodder for at linke/lave et indlæg om min Give Away

Man er velkommen til at deltage, selvom man ikke har en blog. Så skriver du bare din e-mail i kommentaren. 

Jeg håber der er rigtig mange, som vil brydes om denne fine pakke... Der er i hvert fald mange små piger som vil syntes om de her ting...

Der er 4 små hjemmehæklede blomster i et genbrugsgarn... Jeg medsender opskriften på blomsterne til vinderen

Tornerose og Prinsen er den ene side af et hovedpudebetræk


Kommentarer

Mor Lotte sagde…
nej for en fin tøse give away... selvfølgelig er jeg med... med 2 lodder... :o)
Mor Lotte sagde…
øhh... fristen ? ;o)
Anonym sagde…
2 lodder til mig;o)
dorthe@dwpb.dk
Unknown sagde…
Uhh... ja, det har jeg vist glemt... Jeg trækker vinderen d. 1. november...
Nørkle Tøserne sagde…
Er klar på 2 lodder... og krydser fingre for at jeg er den heldige vinder... kan helt sikkert lave noget lækkert til min datter, hvis jeg vinder...
Karina sagde…
Jeg vil gerne være med på 3 lodder... Min datter har allerede savlet over hovedpudebetrækket ;o)

:o) Karina
Heidi Clara sagde…
Åhh prinsessen har allerede søsat projekter :o) Så jeg går all in med 4 lodder :o) (er det sådan det skal tydes? :o)
Unknown sagde…
Jo, hvis man reklamere for min Giwe Away så får man to lodder... uanset om man linker eller skriver et indlæg... Man skal ikke gøre begge dele...

Så Karina... jeg gætter på du har ret til 4 lodder...
Bournonville sagde…
Hej Mette

Hvor er det bare en virkelig fin give away.
jeg kan allerede se 3 projekter der ;)

Jeg er helt sikkert med på 4 lodder, og håber at jeg bliver ejer af denne fine give away :)

Vh Sara
Bournonville sagde…
Jeg kan ikke få lov at melde mig som fast læser hos dig. så jeg må nøjes med 3 lodder.

Kh sara
Mia sagde…
Åh mon jeg kan nå det?
Ville elske at vinde!

Smil fra Mia

Populære opslag