Smukke fejl og skønne foræringer

 Tja, måske har det bare været en af de dage...

I morges bagte jeg... det gik ikke helt godt, for som i kan se, så er det ene brød faldet sammen og knækket og det andet er... perfekt...

Men skæbnens ironi er jo, at trods det kiksede udseende, så smager brødet godt...

Så her til aften...

Jeg ville prøve en opskrift af River Cottage, som jeg har skrevet om før, dog med et par forandringer...

Og det ser da lækkert ud ikk?

Men ak, det smagte... tja, jeg vil sige kedeligt og det manglede et eller andet... så selvom jeg har skrevet alt ned, så får I ikke den opskrift, for det er spild... Men her er originalen...









Men heldigvis så har der været rene succeser... som at besøge min søster, der har foræret mig 3 sæt sengetøj og 1 ekstra pudebetræk (det hvide til venstre)... Fine farver...
og så lavede jeg en god bytter... 2 sæsoner af Numbers for 2 par babyfutter... go handel for os begge...





Kommentarer

Populære opslag