Flere korssting - more cross stitch

Jeg hygger mig rigtig meget for tiden med at lave de her korsstingtegninger... Der er sikkert en nemmere måde at gøre det på, f.eks. hvis jeg havde et lysbord... men jeg hygger mig med at lave dem og så er det vel det vigtigste...

Jeg har lavet et navn mere - Sofie... hvis I har specielle ønsker, så kan jeg også godt lave det... jeg skal bare have et navn og så evt. et input til, hvordan det skal se ud... Jeg er gået lidt amok i blomster i øjeblikket... Når men...
Hele det her korsstings-halløj startede jo med at jeg ville lave en dørstopper til vores soveværelse... se indlægget her...
Når men nu har det udviklet sig... Jeg overvejer korsstingsbilleder over sengen og hmmm... hvad skulle det være? jo... her er et forslag...


 De her tre damer... jeg har tegner modetegninger siden 1998, og er lige begyndt at smide ud af dem, for de forælder jo... og jeg havde nok 4-5 ringbind fulde af tegninger... Men de her tre damer i hver sin fine guldramme, det kunne da være ret cool... I kan se dem i stor størrelse her... Jeg er meget tilfreds med resultatet... Men... rolig nu, jeg skal lige være færdig med det første broderi... Det er faktisk et stort stykke arbejde...

Kommentarer

Populære opslag