Karla kom til verden...


Her ved siden af mig på skrivebordet, sidder Karla. Hun har været længe undervejs, ikke lige 9 mdr., men et stykke tid. Så i går aftes tog jeg mig sammen... Kroppen var færdig, hovedet manglede det sidste, så det er jo der man starter. Her er hovedet og kroppen syet sammen


Så fik hun først ører, så ben og til sidst arme... 


Inden jeg gik til køjs, fik hun så øjne og så kaldte sengen... 


Her til eftermiddag, lagde jeg så sidste hånd på Karla. Hun fik en fin lille lyserød mave og en "plet" omkring øjet. Selvom blegt er sejt, så ligger hun lige her og får lidt sol... 

  
Halen... og mit dejlige storkenæb... 



Og til sidst var den unge dame færdig og klar til at blive fotograferet og lagt på Amio... 

Uhh... og så sad jeg lige og surfede lidt rundt og hvad finder man? Jubiii tre af mine produkter var kommer på Amios Facebook side... Nice... Jeg kan varmt anbefale Amio, både som køber og som sælger... der er bare super mange fede ting derinde... 

Kommentarer

Populære opslag